Onze verbindingen maken gebruik van gecertificeerde en streng beveiligde datacenters en worden 24/7 gemonitord op veiligheid en prestaties. Indien nodig grijpen wij direct in! Daarmee waarborgen wij dat zorgverleners in Nederland veilig toegang krijgen tot de zorgtechnologie die ze nodig hebben. Als gecertificeerd Goed Beheerd Zorgnetwerk (GZN) voldoen wij vanzelfsprekend aan alle eisen van de Vereniging van Zorgaanbieders voor Zorgcommunicatie (VZVZ).
Naast het besloten gedeelte van onze verbinding kun je uiteraard ook gebruik maken van het reguliere internet. Hiervoor hebben we extra beveiliging tegen virussen en malware aangebracht. Deze wordt continu bijgewerkt. Gebruikers van ons netwerk kunnen dus veilig werken én veilig internetten.
Netwerk, diensten & helpdesk inbegrepen
Ons netwerk, ónze zorg! Beheer, onderhoud, monitoring, beveiliging, gebruik van de telefonische helpdesk en afhandeling van storingen is allemaal inbegrepen. Dit geldt zowel voor de E-Zorg verbinding als voor bijbehorende E-Zorg diensten. Onze klanten hebben hier verder geen omkijken naar. Mocht er behoefte zijn aan ondersteuning dan kent onze helpdesk een gemiddelde wachttijd van minder dan 17 seconden! We werken daarbij niet met callcenter agents, maar gebruikers krijgen direct een specialist aan de lijn.
- Continue bescherming
24/7 beschermd tegen malware (bv. phishing of ransomware) en DDoS-aanvallen. - Excellente betrouwbaarheid
Meer dan 99,56% netwerkbeschikbaarheid (uptime). - Beproefde zorgspecialist
Meer dan 5000 aangesloten zorglocaties waaronder 95% van alle apothekers, 85% van alle huisartsen en 65% van alle ziekenhuizen.
Als zorgprofessional ligt je focus op zorgtaken. Daarbij zal je regelmatig gebruik maken van verschillende communicatiemiddelen en technische infrastructuur. Dan is een 24/7 feilloos opererende technische infrastructuur een must. Iedere onderbreking van technische aard is daarbij ongewenst.
E-Zorg is als zorgspecialist met ruim 15 jaar ervaring als geen ander in staat die infrastructuur (met bijbehorende dienstverlening) te leveren die de zorgsector nodig heeft en verdient. Zorg moet in de essentie om zorg draaien en niet om techniek. Wij leveren de beste ondersteunende techniek, zodat jij de best mogelijke zorg kunt aanbieden.
- Continue bescherming
24/7 bescherming tegen malware (bv. phishing of ransomware) en DDoS-aanvallen. - Excellente betrouwbaarheid
Meer dan 99,96% netwerkbeschikbaarheid (uptime). - Overal beschikbaar
In diverse vormen is onze verbinding praktisch op iedere locatie beschikbaar. - Inclusief extra’s
Een E-zorg verbinding geeft toegang tot tal van zorgspecifieke applicaties, zoals Zorg Messenger - Geringe Helpdesk-wachttijd
Onze gemiddelde wachttijd voor de telefonische helpdesk is < 17 seconden. - Grote Helpdesk-expertise
Onze helpdesk wordt ingevuld door netwerkbeheerders en kenners van de zorg. - Managed Services ontzorging
Regelmatige updates en benodigde software-aanpassingen worden automatisch verzorgd.
Om de vaak complexe zorgprocessen in goede banen te leiden, moet je kunnen bouwen op betrouwbare partners. E-Zorg is door de VZVZ gecertificeerd als Goed Beheerd Zorgnetwerk (GZN) en we durven ons met recht dé zorgspecialist te noemen als het gaat om technische infrastructuur voor de zorg.
Onze verbindingen worden o.a. gebruikt voor toegang tot zorginformatiesystemen (HIS, ZIS of AIS) alsook diverse andere zorgapplicaties. Daarbij voldoen we aan alle vereiste normen zoals ISO 27001, NEN 7510 of NTA7516. En onze uptime (beschikbaarheid) ligt met 99,56% extreem hoog.
- Continue bescherming
24/7 bescherming tegen malware (bv. phishing of ransomware) en DDoS-aanvallen. - Excellente betrouwbaarheid
Meer dan 99,96% netwerkbeschikbaarheid (uptime). - Overal beschikbaar
In diverse vormen is onze verbinding praktisch op iedere locatie beschikbaar. - Inclusief extra’s
Een E-zorg verbinding geeft toegang tot tal van zorgspecifieke applicaties, zoals Zorg Messenger - Normeringen & certificeringen
Goed beheerd Zorgnetwerk (VZVZ-certificatie) + ISO 27001, NEN 7510 en NTA7516. - Geringe Helpdesk-wachttijd
Onze gemiddelde wachttijd voor de telefonische helpdesk is < 17 seconden. - Grote Helpdesk-expertise
Onze helpdesk wordt ingevuld door netwerkbeheerders en kenners van de zorg. - Managed Services ontzorging
Regelmatige updates en benodigde software-aanpassingen worden automatisch verzorgd.